شرکت مخابرات استان تهران سرویس جدید پیامک اینترنتی تلفن


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبسایت تصاج خوش آمدید _اللًّهُـ‗__‗ـمَ صَّـ‗__‗ـلِ عَـ‗__‗ـلَى مُحَمَّـ‗__‗ـدٍ وَ آلِ مُحَمَّـ‗__‗ـَد و عَجِّـ‗__‗ـلّ فَّرَجَهُـ‗__‗ـم

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تصاج و آدرس tesaj.vvx.irلینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار مطالب

:: کل مطالب : 452
:: کل نظرات : 5

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 10

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 74526
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 131721
:: بازدید ماه : 2670400
:: بازدید سال : 4716326
:: بازدید کلی : 15643660

RSS

Powered By
loxblog.Com

سرگرمی ، تفریح، جوک ، اس ام اس، عـکس ، طنز ،خنده بازار

شرکت مخابرات استان تهران سرویس جدید پیامک اینترنتی تلفن
16 مهر 1391 ساعت 13:51 | بازدید : 607 | نوشته ‌شده به دست admin | ( نظرات )

سرویس فوق العاده ی آسانک

چکیده:
شرکت مخابرات استان تهران جدیداً سرویسی را فعال نموده است که به واسطه آن سرویس، مشترکین می‌توانند با شماره‌تلفن ثابت خود و از طریق اینترنت، به مشترکین تلفن همراه و یا تلفن ثابت پیامک ارسال کنند. بنابراین شماره‌ فرستنده‌ پیامک، همان شماره‌ تلفن ثابت شما بوده و حتی مشتریان شما نیز می‌توانند به شماره‌ تلفن ثابت شما پیامک ارسال کنند و شما پیامک‌ها را از طریق اینترنت و در هر ساعت از شبانه روز، با استفاده از پنلی که آسانک به صورت رایگان در اختیار شما قرار می ­دهد، مشاهده نمائید.
سرویس فوق العاده ی آسانک

استفاده از این سرویس جدید مخابرات، باعث خواهد شد که پیامک‌هایی که شما برای اطلاع‌رسانی، تبلیغات و تعامل با مشتریان خود ارسال می‌کنید به جای ارسال با پیش شماره‌ی 1000 یا 2000 و یا 3000، با شماره‌ تلفن ثابت شما و پیش شماره 021 ارسال شود. بنابراین گیرنده‌ی پیامک می تواند به راحتی شما را شناسایی کرده و بلافاصله با شما تماس بگیرد و یا برای شما پیامک ارسال کند. به بیان دیگر، به واسطه این سرویس، شماره تلفن تماس شما، قابلیت تبدیل شدن به شناسه پیامکی برای ارسال و دریافت پیامک را خواهد داشت.

 

پرداخت آسانک


گروه آسانک به پشتوانه تجربه و توان فنی بالا، نیروی مجرب و متخصص در حوزه تولید نرم سیستم­ها و نرم افزارهای مخابراتی و بهره گیری از زیر ساخت­های فنی، فصل نوینی را در ارائه سرویس­های ارزش افزوده آغاز نموده است و در گام نخست، از جانب مخابرات تهران، به عنوان مجری ارائه این سرویس به متقاضیان در نظر گرفته شده است.
 

 

آسانک



مزایای سرویس پیامک اینترنتی تلفن ثابت

1- سرویس پیامک اینترنتی تلفن ثابت کاملا تحت وب بوده در زمان استفاده هیچ ارتباطی به خط تلفن ثابت نداشته و آن را اشغال نمی نماید.

2- .سرویس پیامک اینترنتی این امکان را به شما می­ دهد تا بدون نیاز به گوشی تلفن ثابت مخصوص و تنها با در اختیار داشتن اینترنت، پیامک ارسال و یا دریافت نموده و به صورت لحظه ای وضعیت پیامکهای ارسالی و یا دریافتی را پیگیری نمائید.

3- به محض ارسال پیامک روی تلفن همراه مخاطب با شماره ارسالی که عینا مطابق با شماره تلفن ثابت است، امکان قابلیت برقراری مستقیم تماس (call) و یا پاسخ­دهی مستقیم (reply) پیامکی به همان شماره، برای دریافت کننده پیامک وی وجود دارد.

4- از آنجاییکه شماره تلفن ثابت به عنوان شناسه پیامکی به کار می رود، دیگر نیازی به تایپ شماره تماس در انتهای متن پیامک نیست و این امر موجب استفاده بهینه از فضای متن با توجه به محدودیت در تعداد کارآکتر هر واحد پیامک میشود.

5- برندسازی

6- مشتری مداری و استمرار ارتباط با مشتریان از طریق ارسال پیامکهای دوره ­ای با شماره تلفن ثابت

7- دریافت نظرات، انتقادات و پیشنهادات از طریق دریافت پیامک روی شماره تلفن ثابت در هر ساعت از شبانه روز


 

 




:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: سرویس جدید مخابرات , سرویس جدید ,
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: